Stageplek 2009/2010

Stageplaatsen gezocht en aangeboden

Moderator: niksc

deenikj
Matige gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 13:12

Stageplek 2009/2010

Berichtdoor deenikj » vr 12 jun 2009, 19:44

Beste Therapeuten,

Ik ben Jeroen Deenik, en ik studeer PMT aan de HAN te Nijmegen. Ik ben de laatste tijd druk op zoek geweest naar een stageplek, maar dit blijft moeilijk. Vandaar dat ik via deze weg ook nog wat therapeuten probeer te benaderen! Ik ben op zoek naar een plek voor het volgende schooljaar. Het gaat om een therapiestage van 10 maanden, minimaal 3, maximaal 4 dagen in de week, het liefst in regio midden-Nederland. Ik zou graag nog wat willen zien van de psychiatrie voordat ik het werkveld in stap, maar ben ook geïnteresseerd in de revalidatie! Daarnaast vind ik het leuk om te werken met kind en jeugd, maar dit is geen vaststaande eis. Kortom: veel is welkom!

Er kan ook altijd gereageerd worden op: jdeenik@student.han.nl
Deze mail lees ik iedere dag.

Met sportieve groet!

Jeroen Deenik

deenikj
Matige gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 26 mei 2008, 13:12

Berichtdoor deenikj » zo 12 jul 2009, 23:06

Beste mensen,

Ik heb inmiddels een stageplek aangeboden gekregen in Arnhem in de kinder- en jeugdpsychiatrie. Daar ben ik ontzettend blij mee! Hiermee ben ik voorzien voor een stageplek voor komend schooljaar. Hierdoor heb ik bovenstaande oproep niet meer nodig. Alle lezers en mensen die reageerden op dit bericht: hartstikke bedankt voor de moeite! Het heeft me zeker geholpen!

Hartelijke groet,

Jeroen Deenik


Terug naar “Stage”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten