Spelregel: geen vragen van studenten

Allerlei openbare vragen en opmerkingen. En informatie over ontwikkelingen op de website.

Moderator: blomr

Gebruikersavatar
iriah
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: za 29 jul 2006, 16:06

Spelregel: geen vragen van studenten

Berichtdoor iriah » ma 18 sep 2006, 22:31

Studenten vaktherapie (pmt en ct) kunnen vanaf het 3e studiejaar een toegangscode krijgen voor de PMT Info Site / Vaktherapie Info Site en daarmee ook voor het vakgenotendeel dit forum. Vanaf dat moment kun je vragen stellen in het forum voor vaktherapeuten.

Als jouw vraag of opmerking niets te maken heeft met je huiswerk en wat je verder voor je studie moet doen en/of je meent dat jouw vraag of opmerking dermate uitzonderlijk is dat het een uitzondering zou kunnen vormen op de regel en dat het hier wel op zijn plaats is, vraag dan toestemming aan de moderator. Het kan zijn dat aan jou gevraagd wordt om een docent te vragen even contact op te nemen, voordat je toestemming krijgt tot plaatsing. In alle andere gevallen zul je moeten wachten tot je aan je 3e jaar begint.

Ben je nog geen student, maar wil je dat worden en heb je vragen over b.v. opleidingen, dan kun die hier wel stellen.

Gast

Berichtdoor Gast » di 17 okt 2006, 9:01

Mijn vraag is of er iemand een boek heeft wat ik zou kunnen overnemen. Is daar plaats voor in het algemene deel? Alvast bedankt!

Groet, Edwin

Gebruikersavatar
iriah
Site Admin
Berichten: 261
Lid geworden op: za 29 jul 2006, 16:06

Berichtdoor iriah » di 17 okt 2006, 9:27

Anonymous schreef:Mijn vraag is of er iemand een boek heeft wat ik zou kunnen overnemen. Is daar plaats voor in het algemene deel? Alvast bedankt!

Groet, Edwin

Ja hoor, ook al ben je student, je kunt hier wel vragen stellen, zolang het maar niets te maken heeft met huiswerk, scripties of de stof die in de les besproken is. Als je een boek wilt overkopen, kun je die vraag rustig stellen.
De afspraak met de opleidingen is gemaakt vanwege het feit dat werkende vaktherapeuten veelvuldig onnodig belast werden met allerlei vragen die beter aan de docent gesteld hadden kunnen worden en daarnaast dat sommige studenten hun huiswerk op deze manier door anderen wilden laten doen. Met het overkopen van een boek belast je niemand.

heb ik dus niet

registreren

Berichtdoor heb ik dus niet » zo 18 mar 2007, 15:18

Dag lieve mensen,

Ik wil me registreren maar kan op geen enkele manier vinden hoe dat moet!!!! Hoe doe ik dit?

Gast

Re: registreren

Berichtdoor Gast » zo 18 mar 2007, 18:27

heb ik dus niet schreef:Dag lieve mensen,

Ik wil me registreren maar kan op geen enkele manier vinden hoe dat moet!!!! Hoe doe ik dit?

Ga naar www.pmtinfosite.nl , ga de site binnen, klik op 'mbt ledendeel' en dan 'code aanvragen'. De toegangscode voor de site geldt tevens voor het vakgenotendeel van het forum (die je nu niet kunt zien).
Groeten,
Iriah


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten