pmt voor mensen met een CVA

Allerlei openbare vragen en opmerkingen. En informatie over ontwikkelingen op de website.

Moderator: blomr

feenstraj
Matige gebruiker
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 6 aug 2006, 10:02

pmt voor mensen met een CVA

Berichtdoor feenstraj » wo 9 jul 2008, 13:04

Als bewegingsagoog binnen revalidtaiecentrum de Hoogstraat willen we de mogelijkheden onderzoeken voor het starten van een pmt groep voor mensen met een cva.

Zijn er collega's die dit binnen hun eigen revalidatiecentrum al draaien?
Graag zou ik in contact komen met jullie!!

Groeten
Jaapjan Feenstra
Bewegingsagoog Rev. De Hoogstraat

Gebruikersavatar
dopheideb
Senior
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 6 aug 2006, 10:02
Locatie: Utrecht

Berichtdoor dopheideb » wo 9 jul 2008, 23:07

Hoi Jaapjan,
Misschien kun je eens informeren bij de werkveldgroep Revalidatie van de NVPMT, revalidatie@nvpmt.nl?
Succes, groeten Bas

penderss
Sportieve gebruiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 6 aug 2006, 10:02

Berichtdoor penderss » do 10 jul 2008, 20:08

Hoi,

Is een prima plan om je aan te melden bij de werkveldgroep revalatie. Bas heeft het mailadres al vermeld.
Ik werk in de Vogellanden. We hebben (hadden) een groep voor mensen met NAH en impulscontrole problematiek.
Mijn collega werkt als PMT-er in het cluster cognitieve revalidatie en neurologie. Hij draait een soc. vaardigheden groep en heeft voorheen met de logopedie een PMT-groep gedaan. Je mag mij wel mailen s.penders@vogellanden.nl, dan zorg ik dat de mail bij hem komt.

De groeten van Sander

Gebruikersavatar
moerlandm
Sportieve gebruiker
Berichten: 13
Lid geworden op: do 1 nov 2007, 12:35
Locatie: Zaandam

PMT binnen revalidatie

Berichtdoor moerlandm » ma 15 sep 2008, 8:58

ik loop sinds kort stage bij revalidatie centrum Heliomare in wijk aan zee. Vanuit Heliomare moet ik een opdracht maken en voor die opdracht moet ik kijken hoe PMT geplaatst kan worden binnen dit revalidatiecentrum. Nu wil ik ook graag visies van andere revalidatiecentra, m.b.t. PMT binnen de revalidatie, Werkt iemand van jullie daar toevallig al mee? En hoe gaat het bij jullie te werk?

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen.

Gr. Marlies


Terug naar “Algemeen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten